(ភ្នំពេញ)៖ នាព្រឹកថ្ងៃពុធ ទី៣ ខែមករា ឆ្នាំ២០២៤ ឯកឧត្តម រាជ រ៉ា រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម និងជាតំណាងដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់របស់ លោកជំទាវ ចម និម្មល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានអញ្ជើញចូលរួមបើកវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលស្ដីពី “ដំណើរការប្រព័ន្ធទទួលទូរស័ព្ទសាធារណៈរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម”។
វគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលនេះ រៀបចំឡើងដើម្បី- ផ្តល់នូវចំណេះដឹង និងបង្កើនសមត្ថភាពដល់មន្រ្តីបង្គោលទទួលបន្ទុកការងារទទួលទូរស័ព្ទប្រចាំនាយកដ្ឋាន-អង្គភាពនីមួយៗ ក្រោមចំណុះក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម - ការត្រៀមលក្ខណៈក្នុងការឆ្លើយតបដោយបុរេសកម្មទៅនឹងចម្ងល់និងកង្វល់ពីសាធារណជន និង-ធានាឱ្យបាននូវប្រសិទ្ធភាពនៃការផ្តល់ព័ត៌មាននៅពេលប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទ (Hotline) ១២៦៦ ដាក់ដំណេីរការនៅពេលឆាប់ៗខាងមុខនេះ។
(Phnom Penh): On the morning of Wednesday, 3 January 2024, His Excellency Reach Ra, Secretary of State of the Ministry of Commerce and High Representative of Her Excellency CHAM Nimul, Minister of Commerce, attended the opening ceremony of the training course on “Operation of Public Call center of the Ministry of Commerce ”
The purpose of this training course is
- to enhance the knowledge and capabilities of the focal point officers responsible for answering the calls of each department-unit of the Ministry of Commerce
- to proactively address inquiries and concerns from the public, and
- to ensure the effectiveness of information when the 1266 hotline is soon to be launched.